Hovedmålsetting i merkevarestrategien er å bygge en sterkere og tydeligere avsender og identitet, samt fremstå mer målrettet i den digitale kommunikasjonen og markedsføringen.
Logoen er vår viktigste identitetsmarkør og skal brukes på alle kommunikasjonsplattformer.
Logen skal symbolisere både det tradisjonelle og fremtiden som et fremoverlent og nyskapende konsern.
Elgen er med som et viktig symbol for å understøtte lokal tilhørighet, tradisjon og historisk sus.
Hovedfargen til Elgstua følger Thon sine farger; rød og blå. Når hovedlogoen brukes alene, enten i svart eller hvit font, legges den på med bakgrunnsfarge rød, svart eller hvit. Logoen kan også legges på bildebakgrunn.
Fargestrategien er dynamisk og tilpasses kontekst og flate for best mulig opplevelse. Kun tre virksomhetsområder har sin egen farge; Favn, Central Scene og Jafs. Resten av virksomheten bruker hovedfargene.
RØD
HEX: #A72322
RGB: 167, 35, 34
CMYK: 24, 100, 100, 22
SVART
HEX: #090909
RGB: 9, 9, 9
CMYK: 84, 73, 62, 92
BLÅ / FAVN
HEX: #2D4C63
RGB: 45, 76, 99
CMYK: 86, 60, 39, 31
HVIT
HEX: #ffffff
RGB: 255, 255, 255
CMYK: 0, 0, 0, 0
Hovedfargen til Elgstua følger Thon sine farger; rød og blå. Når hovedlogoen brukes alene, enten i svart eller hvit font, legges den på med bakgrunnsfarge rød, svart eller hvit. Logoen kan også legges på bildebakgrunn.
Fargestrategien er dynamisk og tilpasses kontekst og flate for best mulig opplevelse. Kun tre virksomhetsområder har sin egen farge; Favn, Central Scene og Jafs. Resten av virksomheten bruker hovedfargene.
CENTRAL SCENE
HEX: #CC8A0A
RGB: 204, 138, 10
CMYK: 17, 45, 100, 27
GRÅ BAKGRUNN
HEX: #F8F8F8
RGB: 248, 248, 248
CMYK: 3, 2, 3, 0
JAFS
HEX: #259c07
RGB: 37, 156, 7
CMYK: 80, 6, 100, 1
MØRK BAKGRUNN
HEX: #292929
RGB: 41, 41, 41
CMYK: 71, 65,64,67
Vår merkevarefont er Barlow Semibold, light og Italic light. Den er nøytral, men har en tidløs eleganse og høy kvalitet, samt at det tar seg fint ut både på skjerm og papir.
På web holder vi oss til linjeavstand 1,2. Fontstørrelse brødtekst: 18px
Barlow light
Barlow Semibold
Barlow Italic
Vår merkevarefont er Barlow Semibold, light og Italic light. Den er nøytral, men har en tidløs eleganse og høy kvalitet, samt at det tar seg fint ut både på skjerm og papir.
På web holder vi oss til linjeavstand 1,2. Fontstørrelse brødtekst: 18px
Elgen kan kan stå alene, eller brukes sammen med produktlogo i hvit på rød eller blå bakgrunn.
Rød strek kan brukes som grafisk element i materiell for å underbygge identiteten og skape gjenkjenning.
Elgen kan kan stå alene, eller brukes sammen med produktlogo i hvit på rød eller blå bakgrunn.
Rød strek kan brukes som grafisk element i materiell for å underbygge identiteten og skape gjenkjenning.
Forståelsen av hva slags bilder man skal bruke er viktig. Det ledende spørsmålet bår være «Hva slags følelser vekker jeg med dette bildet?» og «Hos hvem skal jeg vekke disse følelsene?» (målgruppe)
Eksempel:
Et restaurantbesøk assosieres med sosialt samvær ikke nødvendigvis maten.
Forståelsen av hva slags bilder man skal bruke er viktig. Det ledende spørsmålet bår være «Hva slags følelser vekker jeg med dette bildet?» og «Hos hvem skal jeg vekke disse følelsene?» (målgruppe)
Eksempel:
Et restaurantbesøk assosieres med sosialt samvær ikke nødvendigvis maten.
Vår kommunikasjon skal være kort, kondensert og med tydelig og klar oppbygning:
Konseptoppbygging
Vår kommunikasjon skal være kort, kondensert og med tydelig og klar oppbygning:
Konseptoppbygging
Konsept Catering
Konsept Catering
Konsept Catering
Konsept Jafs
ANIMASJON
Animasjoner til bruk i video og annen digital annonsering brukes med masking og subtile bevegelser hvis formål kun er å rette oppmerksomheten mot seg.
PRODUKTKONSEPT
Våre fordeler og styrker er at vi kan tilby personlig preg med ett kontaktpunkt for kunden. Vi tilbyr en høy grad av skreddersøm.
Hoteller her en sosial og inkluderende profil som er gode på sosiale arenaer som feks restauranter, quiz, bar, nattklubb og vinsmaking.
Vi skal fokusere på lokale råvarer og at vi har vilt på menyen.
Husk at annonsen ikke nødvendigvis reflekterer dette. Annonsen sin oppgave er å få oppmerksomhet og skaffe trafikk til nettsiden.
Våre fordeler og styrker er at vi kan tilby både kokk, servitør og dekketøy sammen med en utpreget tradisjonsrik meny. Vi tilpasser mat og meny til ulike anledninger, ønsker og behov.
Vi skal fokusere på lokale råvarer og at vi har vilt på menyen.
Husk at annonsen ikke nødvendigvis reflekterer dette. Annonsen sin oppgave er å få oppmerksomhet og skaffe trafikk til nettsiden.
Våre fordeler og styrker er at vi har lang er faring og fasiliteter som gjøre alle typer selskap og jubileer.
Vi skal lage annonser som stemmer med hvilke sesonger som gjelder; bryllup, konfirmasjon, jul etc.
Vi skal fokusere på lokale råvarer og at vi har vilt på menyen.
Husk at annonsen ikke nødvendigvis reflekterer dette. Annonsen sin oppgave er å få oppmerksomhet og skaffe trafikk til nettsiden.
Når vi skal annonsere for enkeltstående eller faste events. Skal vi bruke opparbeidede målgrupper (kundedata). Vi skal i så stor grad som mulig bruke video / musikk fra artistene.
Viktig å få frem dato og at TicketCo står bak billettsalget.
PRODUKTKONSEPT
Våre fordeler og styrker er at vi kan tilby personlig preg med ett kontaktpunkt for kunden. Vi tilbyr en høy grad av skreddersøm.
Hoteller her en sosial og inkluderende profil som er gode på sosiale arenaer som feks restauranter, quiz, bar, nattklubb og vinsmaking.
Vi skal fokusere på lokale råvarer og at vi har vilt på menyen.
Husk at annonsen ikke nødvendigvis reflekterer dette. Annonsen sin oppgave er å få oppmerksomhet og skaffe trafikk til nettsiden.
Våre fordeler og styrker er at vi kan tilby både kokk, servitør og dekketøy sammen med en utpreget tradisjonsrik meny. Vi tilpasser mat og meny til ulike anledninger, ønsker og behov.
Vi skal fokusere på lokale råvarer og at vi har vilt på menyen.
Husk at annonsen ikke nødvendigvis reflekterer dette. Annonsen sin oppgave er å få oppmerksomhet og skaffe trafikk til nettsiden.
Våre fordeler og styrker er at vi har lang er faring og fasiliteter som gjøre alle typer selskap og jubileer.
Vi skal lage annonser som stemmer med hvilke sesonger som gjelder; bryllup, konfirmasjon, jul etc.
Vi skal fokusere på lokale råvarer og at vi har vilt på menyen.
Husk at annonsen ikke nødvendigvis reflekterer dette. Annonsen sin oppgave er å få oppmerksomhet og skaffe trafikk til nettsiden.
Når vi skal annonsere for enkeltstående eller faste events. Skal vi bruke opparbeidede målgrupper (kundedata). Vi skal i så stor grad som mulig bruke video / musikk fra artistene.
Viktig å få frem dato og at TicketCo står bak billettsalget.
CoreCom Digitalbyrå AS
corecom.tv
Brugata 72, 2321 Hamar
Elgstua kundeportal
ANDERS DAHL ERIKSEN
KUNDEKONTAKT
anders@corecom.tv
40 82 96 66
THOMAS PEDERSEN
KUNDEKONTAKT
thomas@corecom.tv
95 12 30 19