SLIK JOBBER VI
-
Forretningsmodellen
-
Målgrupper og behov
-
Segmentering
-
Kundeundersøkelser
-
Handlingsplaner og markedsplaner
-
Budskapsoptimalisering
HVA SIER OG TILBYR DU TIL HVEM? HVA LOVER DU KUNDENE DINE?
"Markedsføringstiltak uten tilstrekkelig kunnskap om hva du skal formidle av verdi til hvem, er det samme som å gå i selskap uten å interessere deg for hva du skal si til hvem".
Det er vanskelig å spå - spesielt om fremtiden
Ved inntreden i nye markeder, enten det dreier seg om nyetablering eller videreutvikling av eksisterende virksomhet, reises helt grunnleggende spørsmål som markedsstørrelse, kjøpevillighet, substitutter, konkurranseforhold og kanaler.
I vårt arbeid med bedriftens forretningsmodell har vi blant annet fokus på;
-
Segmentering, målgruppe- og behovsavklaring
-
Forbrukeradferd, preferanser og kundetilfredshet
-
Markedsposisjon
-
Planlegging nye produkter og tjenester
Svarene vi finner bestemmer kvaliteten på inntektsbudsjettet ditt og vil være avgjørende for målrettet fremtidig markedsposisjon, markedsføring- og planlegging, investorvillighet og kapitalutvidelser.