
Hedvig Rognerud
Forretningsutvikler organisasjon, team- og lederutvikling
Kontaktinformasjon:
Mobil: 903 63 096
E-post: hedvig@fossekall.no
Om Hedvig
Hedvig er raus, åpen, observant og tydelig. Hennes tilnærming til endring og framdrift går gjennom menneskene hun arbeider sammen med. Hun ser, spør og utfordrer for å komme fram til tydelige mål og behov hos kunde. Derfra handler det om å få jobben gjort gjennom tett oppfølging, samtidig som hun bidrar med egen kunnskap, erfaring og nettverk.
Fagområde:
Kundesentrisk ledelse
Endringsledelse
Forretnings- og teamutvikling
Coaching
FRAM-rådgiver
Yrkesmessig bakgrunn:
Fossekall AS
Talerlisten.no - Foredragsholder
Rådhuset Vingelen AS - Daglig leder/seniorrådgiver
Bedriftshelsetjeneste AS - Rådgiving, coaching, undervisning, markedsansvarlig
Rognerud Rådgiving - Bedriftsutvikling, prosjektledelse, coaching
AS BedriftsRådgivning - bedriftsrådgiving, rekruttering, prosjektledelse
Sertifiseringer:
HSMAI - Executive coach - The Excelling at Customer Centricity Programme (ECC)
Volo AS - Instruktør - Everything DiSC®, The Five Behaviors™
CoachTeam AS - DNCF Executive Coach
Studio KomFor - Communicology basoc level certificate
The Turning Point/Innovasjon Norge - Gründercoach
Utdannelse:
Høgskolen Innlandet - Innovasjon og entreprenørskap
'BI Norwegian Business School - Styrekompetanse
Norges Handelshøyskole (NHH) - Personalutvikling og -ledelse
Høgskolen i Innlandet - Økonomi og administrasjon
Universitetet i Bergen (UiB) - Samfunnsfag
Universitetet i Oslo (UiO) - ex phil - examen philosophicum
Hedvig i Fossekall
Hedvig startet i Fossekall i januar 2020, Hun har et sterkt engasjement knyttet til ledelse, endringsledelse og samhandling. Hennes grunntanke er at gjensidig respekt skaper tillit og forhindrer konflikter. Hun har lang erfaring som leder, coach, bedriftsrådgiver og fra HR i privat og offentlig sektor, og har en rekke sertifiseringer i verktøykassa.
Som forretningsutvikler i Fossekall kjører Hedvig Rognerud prosesser og foredrag basert på forretnings- og teamutvikling, coaching og kundesentrisk ledelse. Hun er spesielt opptatt av samarbeidsrelasjoner, og hvorfor det oppleves så krevende å bevare et godt samarbeidsklima over tid, på arbeidsplassen, i familiebedrifter og opp mot kunder. Hedvig har et stort mulighetsfokus, en raus og tillitsskapende tilnærming, og i kundemøter byr hun på både humor og innsikt.
Kontaktinformasjon:
Mobil: 903 63 096
E-post: hedvig@fossekall.no